Tuesday 4 August 2009

i forgot something:">

Am zis de fimo dar nu am zis si ce anume e fimo...
pentru cei care nu stiu, fimo este argila polimerica(polimer clay in engleza...daca ati auzit de clei polimeric, e acelasi lucru, doar ca e tradus incorect )...fimo este de fapt denumirea marcii, nu a produsului...mai sunt si alte marci(cernit de exemplu, dar eu folosesc fimo momentan pt ca asta am gasit...nu am preferinte deocamdata, pt ca fimo e singurul cu care am lucrat).
la noi fimo  nu e foarte cunoscut...desi foarte multi e posibil sa aiba bijuterii sau obiecte din fimo fara sa stie din ce sunt...se gaseste pe diferite site-uri pe net( google rulz;)) )...
depinde de oras, dar in iasi se gaseste la un magazin de materiale de pictura...magazinul e genial, as putea sa ma mut acolo:))... se numeste topart, si e destul de dificil de gasit, sau asa mi s-a parut mie intial...pentru cei interesati http://www.infopagina.ro/materiale-pictura/iasi/top-art
eu cel putin, de acolo imi iau fimo...alte materiale ( acesoriile metalice sau textile) se gasesc pe net, sunt destul de multe site-uri care ofera...
tehnicile sunt relativ simple si evident internetul abunda de site-uri care va invata cum sa lucrati fimo...

ideea e sa faci ce iti place, ceva original ...chiar daca gasesti ceva ce iti place pe net, eu recomand sa personalizezi acel obiect...nu il fac exact la fel caci in primul rand iti faci rau tie, dand dovada de lipsa de creativitate si furt...pentru ca ideea apartine persoanei care l-a facut...in al doilea rand ii faci rau persoanei de la care te inspiri exagerat de mult...desi imitatia e cea mai sincera forma de admiratie, sunt sigura ca nu i-ar placea nimanui sa afle ca ceva ce a creat el singur, din minte si sufletul lui, e copiat de cu nerusinare de altii...

sunt mai multe feluri de fimo:classic, soft, effect...cel classic...well, e clasic...soft e ceva mai moale si permite mult mai usor amestecarea culorilor pt a crea alte nuante...cel effect poate avea sclipici, poate fi translucid, metalic etc.

sper ca ceea ce scriu ajuta in vreun fel....

1 comment:

  1. multumim pentru aprecierile pozitive la adresa magazinului nostru.
    putem aduce cernit la comanda + o gama impresionanta de accesorii specifice (altele decat cele din magazin), iar intr-un timp cat mai scurt incercam sa aducem toata gama de cernit, pentru a fii disponibila in magazin asa cum este si fimo

    ReplyDelete