Saturday 1 August 2009

hello:D

hello world:)
am aparut si eu...
de mult ma gandeam ca mi-ar placea sa am un loc unde sa pun ce am mai facut...
in ultima vreme m-a pasionat fimo, si m-am straduit sa fac lucruri dragute,care sa poate fi putate de oricine.am facut lucruri pe care le-as purta eu,caci am cautat si nu am gasit ce vroiam mai pe nicaieri...erau dagute dar nu ce as fi vrut sa port...asa ca am decis sa fac ce mi-ar placea mie...dar am aflat ca sunt mai multe persoane care prefera aceleasi lucruri ca si mine...si am decis sa le impartasesc...
tehnicile sunt relativ simple...eu am invatat din mers mai mult...uitandu-ma la diferite filmulete..pe youtube and so on, dar pentru orice nedumerire, astept intrebari...cu orice pot ajuta.
cele mai multe dintre obiectele postate aici sunt disponibile la vanzare.de asemenea daca aveti vreo preferinta, astept cu nerabdare sugestiile, pentru a multumi pe cat mai multa lume.

No comments:

Post a Comment